שערי בטיחות

עם שער בטיחות לתינוק אין צורך לקחת סיכונים מיותרים

עם שער בטיחות לתינוק אין צורך לקחת סיכונים מיותרים

מכירים את זה שהתינוק או התינוקת שלכם מתחילים לזחול וללכת, ואז מתחיל להתעורר בכם החשש הגדול שהם ימעדו, יפלו או יגיעו למקומות שעלולים להיות מסוכנים עבורם? כן, ברגע שהם רוכשים את מיומנויות הזחילה או ההליכה, הם הרבה יותר ניידים ולא תלויים בכם כדי להגיע ממקום למקום, ועלולים בקלות ליפול במדרגות, להיכנס לאיזורים מסוכנים כמו חדר עבודה שיש בו מכשירים חשמליים ועוד, ובהתאם לפגוע בעצמם מבלי שליטה. עם שער בטיחות לתינוק אתם יכולים להפסיק לקחת סיכונים מיותרים, ולשמור עליהם בתוך אותו האיזור כל הזמן.

הילד משחק ואתם במטבח? שער בטיחות לתינוק הוא מצוין עבורכם

קורה לא פעם שהילדים כבר גדלים, וניתן להשאיר אותם לשחק עם עצמם בהשגחה מרחוק. אם השארתם את הילד שלכם בסלון והלכתם לבשל במטבח הסמוך, כדאי שתציבו שער בטיחות לתינוק מסביב לאיזור הפעילות שלו, על מנת שהוא לא יוכל להגיע למקומות שעלולים להיות מסוכנים בשבילו.

החדר של הילד בקומה השנייה? שער בטיחות לתינוק הוא רעיון נהדר למדרגות

מדרגות הן מתכון לאסון בגילאים קטנים כל כך, ולכן יש להציב שער בטיחות לתינוק בכניסה אליהן. אם חדר המשחקים של הילד נמצא בקומה השנייה, מומלץ מאוד לגדר את איזור המדרגות ולא לתת לו גישה אליהן. מבלי הגדר, התינוק עלול להגיע אל המדרגות וחס וחלילה להתגלגל בהן ולפגוע בעצמו בצורה אנושה.

חדרים מסוכנים? הציבו גבול עם שער בטיחות לתינוק

אם יש לכם מחסן, מרתף או חדר עבודה בבית, הם בוודאי מכילים לא מעט דברים שעלולים לפגוע בתינוק. אם תציבו שערי בטיחות לתינוק בכניסה אליהם, תוכלו לוודא שהוא לא נכנס אליהם לעולם, ולא עומד בפני סיכון ממשי.