נבו שפיר עם טיפים לכתיבת פוסטים בבלוג באיכות גבוהה

כתיבת פוסטים איכותיים בבלוג אינה משימה קלה. זה דורש הרבה סיעור מוחות, מחקר ויצירתיות. אבל, אם אתם מחפשים כמה טיפים שיעזרו לכם לכתוב פוסט בלוג באיכות גבוהה אז המשיכו לקרוא.

2 טיפים שישדרגו את התוכן שלכם לאיכותי עפ"י נבו שפיר

  1. ודאו שהתוכן שלכם מקורי: 

אם אתם רוצים שאנשים יקראו את התוכן שלכם, אז אתם צריכים לוודא שהוא מקורי ולא הועתק ממקום אחר באינטרנט או פורסם במאמר אחר בעבר. 

  1. נצלו את משאבי המולטימדיה: 

נסו להשתמש במשאבי מולטימדיה כמו תמונות, סרטונים או אינפוגרפיקה מכיוון שזה יוצר עניין ומושך את העין. 

התחילו את המאמר עם כותרת קליטה

לאחר שוידאנו מקוריות והשתמשנו במולטימדיה, נבו שפיר מסביר שכותרות הוא נושא חשוב להתעכב עליו. כותרת קליטה תהפוך את הפוסט בבלוג שלכם למושך יותר לקוראים וגם יקל עליהם לשתף את הפוסט שלכם במדיה החברתית או לשלוח אותו לחברים ובני משפחה שלהם שעשויים להתעניין בנושא הפוסט. 

כותרות הן המשפט הקצר והקליט שאתם רואים בראש הפוסט לבלוג. הם נכתבות בדרך כלל על ידי קופירייטר שצריך להמציא דרך חכמה ומושכת את העין לגרום לקוראים ללחוץ על המאמר.

מה עושה כותרת טובה? הדבר החשוב ביותר הוא שהכותרת שלכם תהיה ברורה ותמציתית. זה אמור לספר לקוראים מה הם ילמדו מקריאת הפוסט שלכם מבלי למסור יותר מדי מידע. לדוגמה, אם אתם כותבים על איך אדם אחד ירד במשקל לאחר שעבר טבעונות, אל תתחיל את הכותרת שלכם ב"הייתי בעודף משקל".

ישנן שתי סוגי קטגוריות לכותרות: כותרות שמסכמות את המאמר ("5 דברים שאתם צריכים לדעת עליהם") וכותרות שמנסות לשכנע אנשים שהם צריכים לקרוא את המאמר ("לעולם לא תאמינו למה שקרה אחר כך").

רוצים להתעדכן ולעקבו אחרי נבו שפיר? הצטרפו לערוץ הטוויטר של שפיר