אלעד הדר יועץ עסקי - חשיבות תכנית עסקית

מערך המכירות שלכם בעסק- על שום מה? מאת גיא כספי

אחד הנדבכים החשובים בכל עסק ועסק הוא מערך המכירות. ככל שמערך המכירות שלכם יהיה טוב יותר, כך בהתאמה הרווחיות של החברה תעלה, העסק יצמח ויתפתח והיד נטויה. שימו לב, רווחיות החברה תלויה בשני קריטריונים: הגדלת הכנסות מחד גיסה וצמצום ההוצאות מאידך גיסה. אין להקל ראש באף אחד מהקריטריונים הללו. וכאן המקום להגיד, שזו גם הסיבה שאנו בצוות גיא כספי לחלוטין מעדיפים את האפשרות של בניית תכנית עסקית ספציפית עבור כל עסק.

התפתחות העסק באופן המהיר והטוב ביותר

חשוב להבין, ככל שישכיל בעסק עסק בשלב מוקדם יותר לשפר את מערך המכירות, הוא יצליח להצמיח את העסק באופן מהיר וטוב הרבה יותר בעבורו. ואילו הפוך מכך, ככל שלא ישקיע בכך, יכול והעסק ישקע או ידשדש במקום במקרה הטוב. אנו חיים בזמן שבו עסקים צומחים כמעט בכל יום מחדש, ישנה תחרותיות רבה, הטכנולוגיה מתפתחת מיום ליום ולכן לתת דגש על כל הקריטריונים החשובים ולא להקל בהם ראש.

החשיבות של בדיקת מערך המכירות הוא איתור כל הכשלים המצויים בו כיום ומציאת פתרונות לכך. כי אם נטאטא מתחת לשטיח, נקבל את אותן תוצאות בדיוק. החדשות המדהימות הן שכיום ניתן לעשות הכל ולתקן הכל, ולכן חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי ומיומן. בין אם מדובר בבעיה ספציפית של אנשי המכירות שלכם ובין אם מדובר בשיטת מכירות שיש לשנותה מהיסוד, הכל נבדק ביסודיות על ידי אנשי המקצוע שלנו בדרך למטרה שלכם.

בשורה התחתונה, ככל שנשפר את מערך המכירות שלנו, כך יותר נוכל ליהנות מעסק טוב יותר. צמיחה של עסק חדש היא כמו תינוק חיתוליו, ובדיוק כך צריך להתייחס לכך. סביר שבהתחלה לא יהיה לכם כל הידע, וזה בסדר, אנו נשמח לסייע ולהשיא אתכם לצמיחה עסקית מדהימה.

לקריאה נוספת על גיא כספי היכנסו ללינק