מנכ"ל אובליגור דני ליבנה על הקשר בין משכנתא להסדר חובות

בתקופות של מצוקה כלכלית וצבירת חובות, חיוני לנקוט בפעולה מהירה ולפנות לסיוע מחברה מקצועית. עיכוב בפעולות רק מחמיר את המשבר ומקשה על עמידה בהתחייבויות החוב.

אובליגור היא חברת ייעוץ פיננסי מוכרת בישראל המציעה ייעוץ והכשרה ברמה הגבוהה ביותר בשירותים פיננסיים מתקדמים. המומחיות שלהם טמונה במתן משכנתאות הן לאנשים פרטיים והן לעסקים.

המנכ"ל דני לבנה, עם ניסיונו הרב במגזר הפיננסי, מבין את ההשפעה ההרסנית שיכולה להיות לחוב על משפחות צעירות. כדי לסייע ללקוחותיו, הוא בנה קשרים חזקים עם מוסדות פיננסיים ובנקים, המאפשרים לו להציע פתרונות חדשניים.

גישת הלווים לסוגי משכנתאות

בישראל יש ללווים גישה למשכנתאות מסוגים שונים. אלה כוללים משכנתאות בריבית קבועה, המעניקות יציבות בריבית קבועה לאורך כל תקופת ההלוואה. למשכנתאות בריבית מתכווננת (ARM) יש ריביות המשתנות עם תנאי השוק, מה שמוביל לשינויים פוטנציאליים בתשלומים החודשיים. משכנתאות בריבית בלבד מחייבות את הלווים לשלם רק את הריבית לתקופה מוגדרת לפני תחילת תשלום הקרן והריבית כאחד.

משכנתא בלון כרוכה בתשלומים ראשוניים קטנים ואחריהם תשלום חד פעמי של יתרת היתרה. משכנתאות הפוכות נותנות מענה לקשישים עם הון עצמי משמעותי, המקבלים תשלומים מהמלווה במקום לבצע תשלומים.

הריביות הגבוהות של ההלוואות

ליבנה מדגיש כי אחת הבעיות המרכזיות עם החוב הבנקאי היא ההתרחבות המהירה שלו. הלוואה קטנה עלולה להפוך במהירות לנטל מכריע, במיוחד עם ריביות גבוהות או קשיים כלכליים בלתי צפויים. חוסר הבנה לגבי תנאי ההלוואה מחמיר עוד יותר את הבעיה, ולוכד אנשים במעגל של חובות. אובליגור ולבנה מתמודדות עם אתגרים אלו על ידי בחינה והבנה מעמיקה של תנאי ההלוואה, תוך מתן הסדרים מתאימים למצוקה כלכלית.

מתוך הכרה כי בריחה מחובות היא תהליך מאתגר וארוך, אובליגור מספקת פתרונות משכנתא יעילים ומהירים המותאמים לצרכי הלקוחות. לצוות המומחים שלהם ניסיון רב בעבודה מול בנקים, חברות ביטוח וגופים פרטיים. השירותים המקיפים של אובליגור כוללים מחיקת חובות, הוצאה לפועל, פשיטת רגל וכל סוגי המשכנתאות. הם מתחייבים ללוות לקוחות במקצועיות ובאמינות בדרך לחופש כלכלי.

אובליגור – פתרונות מותאמים אישית

לסיכום, אובליגור הינה ספקית מובילה של שירותי ייעוץ פיננסי בישראל, המתמחה בהסדרי חובות לרבות משכנתאות. באמצעות הפתרונות המותאמים אישית והליווי המומחה שלהם, הם מסייעים ללקוחות להתגבר על מכשולים פיננסיים ולהחזיר את היציבות.

אובליגור מתמקדת בהצעת משכנתאות ייחודיות המיועדות במיוחד להסדר חובות. יש להם הבנה מעמיקה של מצוקה כלכלית ושל הקשיים שבהם אנשים נתקלים בניסיון לפתור את חובותיהם. אובליגור מספקת פתרונות משכנתא מותאמים אישית המותאמים לעזור לאנשים להסדיר ביעילות את חובותיהם. שקיפות, שירות מותאם אישית ותמיכה מתמשכת הם הליבה של הגישה של אובליגור.

צוות המומחים שלהם מביא ידע נרחב בהסדר חובות ומימון משכנתא, מה שמבטיח ללקוחות לקבל את הליווי והתמיכה הטובים ביותר שאפשר. על ידי מתן אפשרויות משכנתא בזמן ויעילות, אובליגור שואפת לסייע לאנשים להגיע לחופש כלכלי ולהקל על נטל החוב שלהם.