מה האוכל הטוב ביותר לכלבים?

זו שאלה שמטרידה את בעלי חיות המחמד כבר שנים. יש כל כך הרבה מותגים ומתכונים לבחירה, איך אתה יכול להיות בטוח שאתה בוחר את המותג הנכון?

בואו נבדוק את מותגי המזון לכלבים הטובים ביותר, במתכונים ועוד. אנו גם נספק טיפים כיצד לבחור את המזון המתאים לגור שלך.

אז בין אם אתה הורה פעם ראשונה לחיות מחמד או סתם רוצה לשנות את התזונה של הכלב שלך, המשך לקרוא כדי לקבל את כל המידע שאתה צריך!

מצא מזון לכלבים עבור חיית המחמד שלך

כשזה מגיע למציאת המזון הטוב ביותר לכלבים, יש כמה דברים שתרצה לזכור. ראשית, שקול את הגיל, הגזע ורמת הפעילות של הכלב שלך.

לגורים ולכלבים בכירים יש צרכים תזונתיים שונים מאשר לכלבים בוגרים, אז הקפידו למצוא פורמולה המותאמת לגור שלכם. שנית, חשבו איזה סוג אוכל הכלב שלכם אוהב לאכול.

יש כלבים שהם אכלנים בררנים, בעוד שאחרים כמעט יאכלו כל דבר שתניחו לפניהם. זה יכול להיות גורם גדול בהחלטה איזה סוג של מזון לקנות.

מדריך למותגי מזון לכלבים

אם אתה עדיין לא בטוח מאיפה להתחיל, אל תדאג! עשינו עבורך את המחקר והרכבנו רשימה של 3 מותגי מזון הכלבים הטובים ביותר בארץ.

החל מאפשרויות ידידותיות לתקציב ועד למתכוני פרימיום, הנה כמה מותגי המזון לכלבים שכדאי לבדוק ב- 2022!

מונג'

מונג אוכל לכלבים הוא מותג מזון אירופאי לחיות מחמד המציע מגוון פורמולות לכל שלבי החיים. המוצרים שלהם מיוצרים עם מרכיבים איכותיים ואינם מכילים חומרי טעם וריח, צבעים או חומרים משמרים מלאכותיים.

Wellness core

הוא מותג מזון פרימיום לחיות מחמד המציע פורמולות לכל שלבי החיים. המוצרים שלהם מיוצרים עם מרכיבים איכותיים ואינם מכילים חומרי מילוי או תוספים מלאכותיים.

 נטורל אנד דלישס N&D

הוא מותג מזון פרימיום לחיות מחמד המציע פורמולות לכל שלבי החיים. המאפיינים העיקריים של נטורל אנד דלישס, אחוז חלבון מאוד גבוה, אחוז גבוה ממקור חלבון במזון מן החי, ללא דגנים או עם כמות קטנה של דגנים קלים לעיקול.

בחר את המזון הנכון לכלבים

עכשיו כשאתה יודע קצת יותר על מותגי המזון הטובים ביותר לכלבים, הגיע הזמן לבחור את הנוסחה המתאימה לחיית המחמד שלך. אם אתה עדיין לא בטוח מאיפה להתחיל, אנו מציעים לדבר עם הווטרינר שלך או עם חנות חיות.

הם יכולים לעזור לך לבחור מזון שעונה על הצרכים האישיים של הכלב שלך. אנו מקווים שהפוסט עזר לך למצוא את האוכל המושלם עבור חברך הפרוותי!