למה לא כדי לחסוך בעלויות התיווך

 

כמעט כל המתווכים בישראל גובים 2% ממחיר העסקה, משני הצדדים – הצד המוכר והצד הקונה והתשלום מתבצע מיד לאחר חתימה על העסקה והסכום עולה, ככל שעולה סכום העסקה. עלויות התיווך הן השיקול העיקרי בבחירה בין מכירה, או קנייה של נכס בעזרת מתווך או בלעדיו. אם אתם מחפשים נוחות, דיוק ברמת הפרטים, ביטחון בנכס איכותי ומוכרים אמינים, או קונים אמינים ועסקה כדאית – מתווך יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. כמובן שניתן לעשות את כל התהליך לבד בעזרתם מגוון האופציות העומדות לרשותכם ברשת. אבל מאוד חשוב לזכור, מתווך מקצועי, מנוסה בתחומו ומכיר היטב את עולם הנדל"ן ובוודאי את אזור הפעילות שלו, הוא הפתרון הנכון ביותר כדי לבצע עסקה המתאימה ביותר. חיסכון משמעותי בזמן וכולנו יודעים שכיום זמן שווה הרבה כסף. עסקת נדל"ן דורשת הרבה זמן התעסקות מסביב לתהליך הרכישה, רוכשים רבים לא מחשבים את הזמן  הזה שבוחרים לוותר על המתווך ומגלים את העלות של הפסד ימי עבודה. לכן, אנשים רבים לוקחים מתווך כדי לחסוך לעצמם את הזמן הנדרש לניהול עסקת נדל"ן, אך גם כדי להבטיח, שהעסקה מנוהלת על ידי בעלי מקצוע מיומנים ובעלי מוטיבציה לסגור את העסקה הכי אופטימלית שאפשר. עוד שלב חשוב מאוד בתהליך הרכישה והמכירה הוא שלב ניהול המו"מ. סוכן מקצועי ומנוסה דואג לאינטרסים שלכם בשטח ומנהל עבורכם את המו"מ, מאוד מומלץ לתת למתווך לנהל את המו"מ כי זו תחום המומחיות שלו. סוכני נדל"ן יודעים לבצע מו"מ ברכישה או מכירה יותר טוב מכל אחד אחר.

מכירה בראש שקט דרך משרד

משרד התיווך לרוב יבצע בדיקת אמינות ואיכות לקונים פוטנציאלים עבור הלקוחות שרוצים למכור. משרד התיווך מבצע גם בדיקות שונות לנכנס כדי לבדור שאינו מעוקל או משועבד לבנק. נוהגים לעשות זאת כדי להבטיח ולהגן על אינטרס הלקוח, כדי לבצע עסקה מושלמת ולשמור על מוניטין המשרד ועתידו.

האמנם משרד תיווך הוא לא הוצאה זולה אבל מאוד לא מומלץ לצאת "לקרב" הזה לבד, וסוכנת נדל"ן הממולחת רחל מנדי התדאג באופן אישי שגם אתם לא תיפלו למלכודת של עסקה זולה ותגלו על בשרכם  שזול זה הכי יקר ומה שנראה היום כמו חיסכון יכול להתברר כמו ההפסד הגדול ביותר בעתיד.