למה כדאי להשתמש בסרום?

סרום זו הצורה החזקה ביותר של מוצרי טיפוח העור. הוא משמש בדרך כלל לבעיה או מצב עור מסוים. יש לו ריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים מאשר קרמים, משחות ומוצרי טיפוח אחרים.

ישנם סוגי סרום המיועדים לשימוש בשילוב עם מוצרי טיפוח אחרים כדי לספק יתרונות נוספים. סרום עשוי להכיל גם מרכיבים שלא ניתן לשלב עם קרמים או משחות אחרות מכיוון שהוא לא משחק טוב עם אחרים.

ניתן לנסח סרום כפורמולות על בסיס שמן או על בסיס מים. ישנו סרום המיועד לשימוש מתחת לאיפור בעוד שאחרים לא. הם יכולים גם להשתנות באיזו מהירות הם נספגים בעור ובמידת השמנוניות שלהם על פני העור לפני הספיגה.

תפקידו של הסרום הוא להתמקד בבעיות עור ספציפיות כמו קמטים, אקנה, גוון עור לא אחיד או קהות. סרום יכול לשמש גם כאמצעי מניעה לבעיות עור כגון קמטים והזדקנות.

חלק מהסרומים מכילים נוגדי חמצון המסייעים בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים שעלולים לגרום נזק לתאים ולהוביל להזדקנות מוקדמת.

אין סרום אחד המתאים לכל כי לעור של כל אדם יש צרכים שונים. עם זאת, ישנם כמה סרומים שעובדים היטב עבור אנשים רבים מכיוון שהם נותנים מענה לדאגות נפוצות כמו אנטי אייג'ינג, אקנה או קהות.

היתרונות הרבים בשימוש בסרום 

  • הסרום הוא מוצר שיכול לשמש כל מי שמחפש פתרון אנטי אייג'ינג. הסרום מכיל שילוב של מרכיבים הפועלים יחד על מנת להפוך את סימני ההזדקנות ולשמור על המראה הצעיר של העור.
  • כדאי לנו להשתמש בו כי יש בו מרכיבים טבעיים ומהווה חלופה בטוחה לניתוחים קוסמטיים או הזרקות.
  • הסרום הוא דרך חדשה להילחם באקנה והוא נבדק על אנשים רבים ושונים.

מחפשים סרום שיתאים לכם? היכנסו לאתר של אסתי לאודר