כל מה שחשוב לדעת על חבילת ספא עם טיפולים ברומניה פליקס

אזור ביילה פליקס שברומניה ידוע כיעד ספא מוביל בזכות המעיינות הטבעיים החמים והעשירים במינרלים המצויים בו. המעיינות הטרמליים באזור זה, המזינים בריכות טבעיות רבות, נודעו בתכונות הריפוי והזרימה הייחודיות שלהם. המלון "פורט' וילה הוטיים" הממוקם במרכז אתר המעיינות מציע חבילת ספא מפנקת הכוללת טיפולים וחוויות בילוי במעיינות החמים הללו.

חבילת ספא עם טיפולים ברומניה פליקס וגישה למעיינות החמים

לב חבילת הספא היא הגישה החופשית לבריכות החמות הטבעיות המוזנות ממעיינות הגופרית המינרליים באזור. המים החמים במעיינות אלו מכילים רמות גבוהות של מינרלים חיוניים כמו גופרית, נתרן, סידן וברזל שתורמים לחיזוק בריאות השלד והעור. הטבילה במים המועשרים הללו, אשר מחוממים באופן טבעי לטמפרטורות גבוהות, מסייעת להרפיית שרירים תפוסים, שחרור מתחים והרגעה כללית.

אך חבילת ספא עם טיפולים ברומניה פליקס לא מסתכמת רק במעיינות החמים, אלא גם כוללת מגוון עשיר של טיפולי גוף ופנים. האורחים יכולים להנות מעיסויים משחררים שונים כמו עיסוי קלאסי לרקמות עמוקות, עיסוי אבנים חמות ועיסוי בשמנים ערביים ארומטיים. כמו כן מוצעים גם טיפולים מפנקים כמו עטיפות גוף בשיאה ושמרי בירה, מסכות ג'ל לעור הפנים והעטיפות רכות בוורדים ולילך.

מיטות רגיעה וג'קוזי

במרכזי הספא בדרך כלל גם ממוקמת בריכה מחוממת ענקית עם מפלי מים צדדיים ומיטות רגיעה. סביב הבריכה מוקמו גם בריכות ג'קוזי מפנקות ורגועות. האורחים יכולים גם ליהנות מחדרי סאונה יבשה ורטובה וחדר הרפיה מרווח עם שקי הישענות נוחים במיוחד.

מי שרוצה לנצל את חבילת הספא למלוא היכולת, יכול גם לשלב טיפולים קוסמטיים ופנים איכותיים. במכון היופי של הספא מוצעים טיפולי פנים שונים הכוללים עיסויי פנים, מסכות ייחודיות, טיפולי ויטמינים, פילינגים ומגוון שיטות ניקוי פנים יסודיות ומקצועיות.

לסיכום

חבילות הספא עם טיפולים ברומניה זוכות לפופולריות רבה בקרב תיירים ישראלים. ארץ זו מציעה היצע עשיר של מלונות ספא מפוארים ואיכותיים במחירים משתלמים. חבילות הספא כוללות לינה מפנקת, טיפולי ספא מגוונים כמו עיסויים, טיפולי בוץ ומרחצאות מרים מסורתיים, וגם ארוחות עשירות. בנוסף, ישנן חבילות הכוללות חוויות ספא ייחודיות כמו ביקור במערות מלח טבעיות ורחצה במעיינות חמים. היצע עשיר זה, השירות המקצועי והמחירים הנוחים הופכים את רומניה ליעד מבוקש לחופשת ספא איכותית בקרב הישראלים.