קורס-הטסת-רחפנים

כל היתרונות במעבר קורס הטסת רחפנים עם פריפלייט

כל היתרונות במעבר קורס הטסת רחפנים עם פריפלייט

חושבים לגשת לקורס הטסת רחפנים? כדאי שתכירו את בית הספר פריפלייט למקצועות ההטסה. בהשתלבות באחד או יותר מהקורסים המוצעים בבית הספר, תוכלו למקסם את היכולות שלכם הן בפאן העיוני והן בפאן המעשי, ולמצוא את עצמכם מטיסים ברמה הרבה יותר גבוהה, מגיעים לתוצאות הרבה יותר יפות, ואף יכולים לעשות את המעבר בין מטיסים חובבנים לבין מטיסים מקצועיים תוך כמה שבועות ספורים. הנה כמה יתרונות שמחכים לכם בבית הספר פריפלייט שחשוב שתכירו מראש.

קורס הטסת רחפנים עם פריפלייט הוא ברמה הגבוהה ביותר בארץ

ייתכן וכבר יצא לכם לבדוק עם קורס הטסת רחפנים בלא מעט מקומות בארץ, אולם אם עדיין לא הגעתם לשלב הבדיקה מול פריפלייט – עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון בשבילכם. בית הספר פריפלייט אסף תחתיו את צוות המדריכים המקצועיים והמנוסים ביותר בארץ, רובם ככולם יוצאי יחידות שונות בחיל האוויר, כך שהם מחזיקים את הידע המקצועי המדויק שיוכל לדחוף ולקדם גם אתכם קדימה.

המילה פשרה היא לא חלק מבית הספר פריפלייט, ובו יקפידו איתכם על הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים, לימודים ותוצאות המבחנים.

בחירה מבין ששה סוגים שונים של קורסים בפריפלייט

בפריפלייט הבינו שכל מטיס רחפנים מביא איתו צרכים אחרים, הן מבחינת תקציב, הן מבחינת גודל הרחפן, הן מבחינת הרצון האישי שלו ועוד. מתוך ההבנה הזו, יצרו בפריפלייט ששה מסלולים שונים, שכל אחד מהם מיועד למטרה אחרת – אחת לצורך ידע תיאורטי בלבד לצורך שיפור יכולות ההטסה, שני לצורך קבלת רישיון הטסה לרחפן עד 2,000 ק"ג וכו'.

בשורה התחתונה, בבית הספר פריפלייט שמים אתכם במרכז, וזהו היתרון הגדול שלו – הוא כולו סובב סביב הצרכים שלכם, עם המענה המקצועי ביותר שיש. בהצלחה!