כיצד לבחור את המסלול המושלם לטיול במרוקו

מרוקו היא מדינה המציעה מגוון אטרקציות ויש לה הרבה מה להציע. זוהי מדינה עשירה בהיסטוריה ותרבות.

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את הארץ היא על ידי בחירת טיול בהתאמה אישית. ישנן חברות תיירות רבות במרוקו המציעות סיורים למרוקו עם מסלולים ומחירים שונים.

מרוקו היא לא רק מדינה, היא יעד. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באפריקה ובאירופה. למרוקו יש שפע של אטרקציות להציע, מהיסטוריה ותרבות ועד טבע והרפתקאות.

מהן האטרקציות שחובה לראות במרוקו?

האטרקציות שחובה לראות במרוקו הן:

1) הערים האימפריאליות של פס, רבאט ומרקש 

2) מדבר סהרה 

3) קזבלנקה

 4) טנג'יר

 5) שףצ'אואן

 6) מקנס

 7) וארזאזטה

 8) ערוצי טודרה

 9) וולובליס

 10) אסאווירה

 11) אימליל

 12). תרבוש

יש בו גם אטרקציות היסטוריות מפורסמות וגם פלאי טבע. האטרקציה המפורסמת ביותר במרוקו היא הקסבה של Ait Benhaddou, שהיא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. אטרקציות החובה במרוקו הן האתרים של מרקש, פאס, שףצ'אואן ואסאווירה.

מרקש היא העיר הגדולה ביותר במדינה ויש בה הרבה מונומנטים היסטוריים חשובים כמו מסגד קוטוביה ומגדל חסן. המדינה של מרקש היא אחת מאתרי התיירות החשובים ביותר במרוקו עם רחובותיה המבוכים המלאים בחנויות, מסעדות, ארמונות, מסגדים ומבנים נוספים כבר מהמאה ה-9 לספירה.

בטיחות ואבטחה בעת נסיעה למרוקו

תכנון טיול למרוקו יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם המידע וההכנה הנכונים, זו יכולה להיות חוויה בטוחה ומהנה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הבטיחות והביטחון. מרוקו בדרך כלל בטוחה לתיירים. למדינה יש כוח משטרה מצוין שמאומן לתת מענה לכל חירום, כולל אירועי טרור.

הדבר הבא שאתם צריכים לעשות הוא לחקור את האזורים השונים במרוקו שבהם אתם רוצים לבקר. מחפשים טיול בהתאמה אישית למרוקו? היכנסו לקישור לאתר של עולם נסתר.