תרומה-לחיילים-בודדים

האם כדאי לתת תרומה לחיילים בודדים דרך עמותה מסודרת?

האם כדאי לתת תרומה לחיילים בודדים דרך עמותה מסודרת?

אנשים רבים מעוניינים לתרום מכספם ומרכושם לכל מיני אוכלוסיות מעוטות יכולת במדינת ישראל, אך הם נמנעים מלעשות זאת ברחובות, במסעדות ודרך אנשים אקראיים. באמצעות עמותות מסודרות כמו מאיר פנים, לדוגמה, ניתן לבצע תרומה לחיילים בודדים ולאוכלוסיות אחרות בראש שקט ובביטחון שהתרומות יגיעו בדיוק למקום הנכון להן.

תרומה לחיילים בודדים דרך עמותה – איך זה עובד?

אז ראשית, יכול מאוד להיות שכבר יצא לכם להיתקל באנשים שפנו אליכם ברחוב או אפילו בבית הפרטי שלכם, והסבירו שהם פונים אליכם לצורך איסופי תרומות. בדרך כלל סביב איסופי תרומות מהסוג הזה מתבצעים פרסומים שמטרתם להודיע על האיסוף, ולהכין את כל המדינה למבצע התרומות.

עבור תרומה לחיילים בודדים מסוג זה תקבלו תמיד קבלה שמוכרת לצרכי מס, ובהתאם תוכלו לדעת שהתרומה תגיע למקום הנכון.

תרומה לחיילים בודדים לפי הצורך שלהם

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שהעמותות השונות עובדות בצורה ישירה עם החיילים הבודדים, ולכן הם יודעות בדיוק מה הצרכים שלהם, מה חסר להם, ומה הם הכי היו שמחים לקבל. באמצעות תרומה לחיילים בודדים דרך עמותה אתם מבטיחים שייעשה שימוש הולם בכסף שלכם, והוא יצא אך ורק על דברים שבאמת יש בהם צורך, ושיכולים לשפר את איכות חיי החיילים.

האם ניתן לבצע תרומה לחיילים בודדים דרך עמותה שלא באמצעות כסף?

התשובה לשאלה החשובה הזו היא בהחלט כן! לצד כספי התרומה, ניתן כמובן גם לתרום בגדים יד שנייה, מכשירי חשמל במצב טוב, רהיטים במצב טוב, תרופות וציוד רפואי וכל דבר אחר שעולה על דעתכם ויכול לשמח את החיילים. זה הזמן לפתוח את הלב, לעשות טוב, ולדאוג שלחיילים שלנו יהיה את כל מה שחסר להם!