אילו מגזרים הראל טכנולוגיות מידע משרתת

אילו מגזרים הראל טכנולוגיות מידע משרתת

חברת הראל טכנולוגיות מידע היא מהחברות הכי גדולות, בולטות ומקצועיות בארץ בתחומה. מדובר כאן על חברה שצברה את ניסיונה העשיר והאיכותי לאורך למעלה מ-30 שנות פעילות, ושהשירותים שלה נחשבים לטובים ביותר בארץ מבין החברות השונות לטכנולוגיות מידע. חברת הראל עובדת בשיתופי פעולה עסקיים עם כמה מהחברות הבולטות והמובילות ביותר בתחום טכנולוגיות המידע בעולם, וביניהן fujitsu, Lenovo ועוד, ולכן היא צברה לעצמה שם גם מעבר לים. היום נספר לכם אילו מגזרים הראל טכנולוגיות מידע משרתת, כך שתדעו אם גם העסק או החברה שלכם יכולים להשתלב בפעילות שלה.

הראל טכנולוגיות מידע – החברה שנמצאת כמעט בכל מקום

חברת הראל טכנולוגיות מידע מעניקה שירות למגוון רחב מאוד של מגזרים, שחלקם מגיעים מתחומים דומים ואילו חלקם מתחומים שונים לחלוטין. בין היתר, ניתן להבחין במגזרים כמו המגזר הממשלתי, הביטחוני, תעשייה ומסחר, שירותי בריאות, אקדמיה, המגזר המוניציפלי, מגזר הביטוח ומגזר הפיננסים כמגזרים שמבלים שירות מחברת הראל טכנולוגיות מידע, ויש לכך סיבה ברורה – היא פשוט טובה במה שהיא עושה.

הטובים להראל טכנולוגיות מידע

זה לא סתם שהמגזרים הגדולים והחשובים ביותר במדינת ישראל מפקידים את מערכות המחשוב שלהם בידיה ובתחומי אחריותה של חברת הראל טכנולוגיות מידע. עם השנים צברה החברה את מיטב המידע, הפתרונות והניסיון על מנת להעניק שירותים מצוינים לכלל המגזרים הללו, ולהבטיח להם שהמידע שלהם נמצא בידיים טובות.

בין השירותים השונים שמעניקה הראל טכנולוגיות מידע למגזרים הללו נמצאים שירותי אחסון, שירותי גיבוי, פתרונות DRP, פתרונות HPC, פתרונות HCI, פתרונות VDI, פתרונות ענן פרטי, פתרונות מחשוב קצה ועוד. אם גם אתם מעוניינים לקבל שירותים מחברת הראל טכנולוגיות מידע בע"מ, אתם מוזמנים ליצור איתה קשר במספר הטלפון 03-7658888.