איזה דאבל וור הכי כדאי לקנות?

היום דאבל וור הוא מילת מפתח בעולם האיפור, והמילה הנרדפת למילה מייקאפ. עם השנים הובן שעדיין לא קיים מייקאפ עמיד מספיק שיכול להחזיק למשך זמן רב, ולגרום לפנים להיראות לא פחות ממצוין לטווח הארוך, ומכאן בדיוק נולד הדאבל וור. היות והמון חברות איפור שונות מייצרות דאבל וור או משווקות אותו, היום נספר לכן כיצד תוכלו לבחור דאבל וור בצורה הטובה ביותר, מבלי להתפשר על האיכות בשום שלב בדרך.

דאבל וור – הקדמה

אז לפני שנצלול פנימה חשוב להגיד כמה מילים על דאבל וור שחולל מהפכה של ממש בתחום האיפור בכלל והמייקאפ בפרט. דאבל וור הוא מייקאפ שמביא איתו בשורה של ממש – הוא מטשטש כהויות, כתמים ומגוון פגמים כמו פצעונים, צלקות ועוד, והוא מחזיק מעמד למשך כ-12 שעות ביום. מדובר כאן על מהפכה אמיתית, שכן עד כניסתו של דאבל וור מייקאפ איכותי יכל היה להחזיק בצורה המיטבית כחצי מכמות השעות הזו.

בנוסף, דאבל וור משלב בתוכו גם מקדם הגנה של בין 10-15 SPF, דבר שאי אפשר להתעלם מהמשמעות שלו – הגנה על עור הפנים בזמן חשיפה לקרני השמש החמות, גם בימי החורף שמתאפיינים ב"שמש שקרנית" ועל אחת כמה וכמה גם בימי הקיץ.

בחירת דאבל וור – לא בחירה פשוטה כמו שאולי חשבתן

היום בחירת דאבל וור הפכה מורכבת במיוחד. יותר ויותר חברות מייצרות ומשווקות דאבל וור בכל מיני גדלים, איכויות וסגנונות, אך הן לא כולן מחזיקות באותו תו איכות ומקצועיות כמו אחרות. חברת מק בוודאי מוכרת לכן מתחום האיפור, ויש לכך סיבה – היא אחת החברות המובילות בשוק. לכן, רכישת דאבל וור של חברת אסתי לאודר מבטיחה לכן הנאה מוחלטת מכל היתרונות של המוצר המופלא הזה, בשילוב עם איכות ומקצועיות ברמות הגבוהות ביותר.