אודות מסלול הקריירה וההתמחות של עורך דין רועי לייכטמן

מסלול הקריירה של עורך הדין רועי לייכטמן מציג את הרבגוניות והסתגלות שלו במקצוע עריכת הדין. החל כסטודנט למשפטים, הוא ייצג את חברות הביטוח הגדולות במשק, והשיג תובנות חשובות לגבי פעילותן ומדיניותן. ניסיון מוקדם זה העניק לו בסיס איתן בדיני ביטוח והבנת האינטרסים של המבוטחים וחברות הביטוח כאחד.

ייצוג חברות ביטוח

לאחר מכן עבר לייכטמן לעבוד כעורך דין באחד המשרדים הגדולים בישראל, שם המשיך לייצג חברות ביטוח. תקופה זו אפשרה לו להמשיך ולפתח את מומחיותו בייצוג חברות ביטוח, חידוד כישורי המשא ומתן והליטיגציה שלו תוך טיפול במגוון רחב של תיקים.

עם זאת, מתוך הכרה בצורך לתמוך באנשים שסבלו מפגיעה, העביר לייכטמן את מיקודו לייצוג תובעים פרטיים. הוא הצטרף למשרדים מובילים המתמחים ברשלנות רפואית, ביטוח ודיני נזיקין, שם צבר ניסיון רב בייצוג נפגעים בתחומים אלו. מעבר זה אפשר לו לנצל את הידע והניסיון הקודם שלו כדי לסייע למי שנגרם להם עוול על ידי חברות הביטוח או התמודדו עם רשלנות בטיפול רפואי.

הקמת משרד עורכי דין

בהסתמך על ניסיונו הרב והבנת האינטרסים של המבוטחים וחברות הביטוח כאחד, החליט לייכטמן להקים משרד עורכי דין משלו. על ידי כך, הוא יוכל למנף את הידע והמומחיות שלו כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיו. כיום, עיסוקו מוקדש באופן בלעדי לייצוג תובעים פרטיים, במיוחד אלה המעורבים בתיקי נזיקין וביטוח. לייכטמן פועל במרץ לשמירה על האינטרסים של לקוחותיו, תוך הקפדה על הצדק והפיצוי המגיע להם.

עורך דין רועי לייכטמן בייצוג תביעות נזיקין וביטוח

במיוחד ראויה לציון ההתמחות של עורך דין רועי לייכטמן בייצוג נפגעים בתחום הנזיקין והביטוח. הוא מתגאה בתמיכה במבוטחים שנשללו מזכויותיהם או שעמדו בפני דחייה מחברות הביטוח. באמצעות מומחיותו ומחויבותו, לייכטמן נאבק ללא לאות להבטיח שהאינטרסים של לקוחותיו מוגנים ושהם יקבלו את הסעדים המשפטיים המגיעים להם.

לסיכום, מסע הקריירה של עורך הדין רועי לייכטמן מבליט את יכולתו להסתגל ולהצטיין בתחומים שונים במקצוע עריכת הדין. מייצוג חברות ביטוח בתחילת דרכו ועד התמקדות בתובעים פרטיים בתיקי נזיקין וביטוח, מומחיותו ומסירותו של לייכטמן הפכו אותו לעורך דין מהימן עבור לקוחותיו. על ידי מינוף הניסיון והידע שלו, הוא שואף להבטיח את התוצאות הטובות ביותר האפשריות ולהגן על זכויותיהם של מי שהוא מייצג.